Неділя, 28.04.2024, 21:24
Вітаю Вас Гість |
RSS
Івано-Франківський обласний
центр практичної психології та соціальної роботи
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
 

Каталог статей

Головна » Статті » Арт-терапія

Таємнича мова кольору
   
Всього виділяються три колірні типи особистості: колірний лідер, колірний скромник і колірний нейтрал. Визначивши, до якого з них відносяться твої друзі і родичі, ти зробиш відносини з ними гармонійними.

Колірний лідер

Такі люди відразу помітні в натовпі. Жінки одягаються в яскраві наряди і змітають з прилавків речі актуальних кольорів за будь-які гроші. Всі аксесуари, від сумочки до мобільного телефону, у них яскраві і незвичайні. А чоловіки крім помітного одягу віддають перевагу і автомобілям самих божевільних відтінків.

У гардеробі колірного лідера можна знайти всі барви веселки. Він любить експериментувати і часто міняє одяг, машини і життя в цілому. Як не парадоксально, але до цієї категорії відноситься не тільки молодь від 15 до 20 років, але і люди від 40 до 60. Останні починають експериментувати, щоб урізноманітнити життя. Вони виконали свій обов’язок, виростили дітей, зробили кар'єру, і колір стає для них ще одним способом самореалізації.

Як спілкуватися. Спілкуватися з колірними лідерами дуже цікаво. Вони, як правило, творча і неординарна натура. Але складність в тому, що вони непостійні і не люблять зациклюватися на чомусь одному. Щоб утримати увагу колірного лідера, необхідно мінятися разом з ним, розвиватися і удосконалюватися. Якщо ти зможеш бути кожного разу різною в спілкуванні з колірним лідером, він ніколи не втратить до тебе інтерес. Більше того, твоя думка стане для нього авторитетною.

Колірний скромник

До цього типу відноситься добра половина населення, якщо не велика частина. Колірний скромник рідко зраджує коханому кольору впродовж багатьох років: наприклад, якщо жінка носить одяг світло-коричневих тонів, вони переважатимуть в її гардеробі дуже довго. Чоловік купить наступну машину того ж кольору, якого була попередня, або схожого. І це стосується всіх областей життя.

Та все ж колірний скромник не безнадійний, іноді під впливом моди або якихось зовнішніх обставин він може поміняти свої колірні пристрасті. Але йому потрібний досить сильний стимул або тривалий час на обдумування, щоб зважитися на цей крок. Як правило, колірний скромник купує модну річ в той час, коли колірному лідерові вона вже набридла. Колірні скромники можуть бути самих різних вікових категорій.

Як спілкуватися. Досить просто це дуже звичний нам тип. Головне не тиснути на нього, а чітко і аргументовано висловлювати свою думку або бажання. Якщо аргументи будуть дійсно вагомими, він піде у тебе на поводі. Якщо ж немає, не турбуйся, людина зовсім не хотіла тебе образити. Піди йому назустріч, і наступного разу він піде назустріч тобі.

Колірний нейтрал

Ці люди не міняють своїх колірних переваг протягом всього життя. Якщо, наприклад, вони зносять светр, то куплять собі новий такий самий. Найчастіше вони віддають перевагу функціональним кольорам: чорний, сірий, коричневий, темно-синій. Вони завжди зайняті і стабільні, роками живуть за одним сценарієм і відчувають себе цілком щасливими. А ось міняють щось тільки вимушено і з великим небажанням.

Як спілкуватися. З колірними нейтралами це робити складно: дуже замкнуті люди. Потрібно постаратися добитися їх довіри. Але це тільки на початковому етапі. Якщо набратися терпіння і не віддалятися від колірного нейтрала, з часом ця людина розкриється, і ти виявиш, що він дуже цікавий і талановитий. Він завжди прийде на допомогу, тому що дотримується принципу «ми відповідаємо за тих, кого приручили». Іноді з колірним нейтралом буває нудно, здається, що він зануда. Але якщо не звертати уваги на цей недолік, надійнішої людини не знайти!


Тест "Визнач свій колірний тип"


(з книги Купер Мімі і Метьюз Арлін "Як розуміти мову кольору")


Випиши букви тверджень, з якими ти згодна.


- Я купую одяг нових, модних кольорів (А)

- Зазвичай я купую предмети нових кольорів тільки після того, як їх вже придбали мої друзі (Б)

- Купуючи щось, я вважаю за краще стильним кольорам практичні (В)

- Я повинна кілька разів побачити новий колір, перш ніж зважитися його використовувати (Б)

- Я завжди добре себе відчуваю, коли купую щось нового кольору (А)

- Я рідко наважуюся купити щось нового для мене кольору, хіба що мене хтось до цього підштовхне (В)

- Я вважаю, що нові кольори не виглядатимуть на мені так само добре, як ті, до яких я звикла (В)

- Я дотримуюся традиційних поглядів на колірне рішення: можу дозволити собі щось нове, не відмовляючись від старих пристрастей (Б)

- Я скоріше куплю предмет модного нового кольору, а не виберу щось старого кольору (А)

- Мені шалено хочеться дізнатися, які кольори будуть модними в наступному сезоні (А)

- У мене немає часу, щоб вводити нові кольори в свій гардероб (Б)

-Я віддаю перевагу традиційним основним кольорам (В)

- Покупки здійснювати легше, якщо з року в рік колірна гамма не зазнаватиме радикальних змін (В)

- Мені подобається відчувати себе лідером, коли я купую новий продукт, що недавно з'явився на ринку (А)

- Я дуже практична, щоб купувати речі нового кольору, як тільки її побачу (Б)

- Я не купую речі нового кольору першою, але, побачивши їх кілька разів, цілком можу зважитися на покупку (Б)

- Я прагну дізнаватися про нові модні кольори з журналів, від продавців, з рекламних матеріалів і так далі (А)

- Я купую модні кольори, тільки якщо вважаю, що вони не є "клеймом часу" (В)

А зараз підрахуй, яких букв є більше всіх.

А - значить, ти колірний лідер. Весела, креативная, душа компанії. Але ти упускаєш багато можливостей, коли, почавши якусь справу, швидко її кидаєш або припиняєш спілкуватися з новим знайомим. Вчися знаходити нові грані і поле для творчості в звичних речах, старих знайомих, і ти побачиш, що ще багато чого про них не знаєш.

Б - ти колірний скромник. Якщо тобі іноді хочеться зробити який-небудь божевільний вчинок, не стримуй себе. Дотримуючись зовнішньої пристойності, ти лише підсилюєш свій внутрішній дискомфорт. Врешті-решт, чи не все рівно, що скажуть інші. Вони подумали і забули, а твоя мрія залишиться нереалізованою.

В - ти колірний нейтрал. Стабільність твоє друге ім'я, ти не любиш нічого міняти. Але пам'ятай, в нашому динамічному житті це робити необхідно, щоб досягти успіху. Відносься до змін філософськи. Адже новий день все одно наступить незалежно від обставин. І ця постійність буде з тобою завжди.

Категорія: Арт-терапія | Додав: Galina (05.02.2011)
Переглядів: 1117 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої статті [0]
Арт-терапія [8]
Арт-терапія
Соціоніка [3]
Соціоніка
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 9
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2024